Wrap met Eisalade en Gerookte Zalm

Wrap zalm-ei

Als ik echt moest kiezen dan is lunch mijn favoriete maaltijd van de dag. Je kunt er eindeloos mee variëren. Vandaag laat ik je zien hoe je deze Wrap met Eisalade en Gerookte Zalm kunt maken.

Het idee van deze wrap komt van een wrap die ik zag bij de AH to go. Toen ik nog studeerde ging ik regelmatig met de trein en kocht ik vaak iets te eten voor onderweg. Naast de ham/kaascroissantjes die ik heerlijk vind was deze wrap bij mij favoriet. Een wrap gevuld met ijsbergsla, gerookte zalm snippers en eisalade. Ik weet niet of ze deze nog verkopen want nu ik fulltime werk ga ik nog zelden met de trein en kom ik dus niet vaak meer in de AH to go. Daarom zelf deze wrap maar eens maken. En ik hou vaak wraps over van het avondeten die ik dan mooi weer als lunch kan gebruiken.

Ingrediënten voor 2 wraps

2 wraps, ik gebruikte kleine maiswraps

2 eieren

50 gram gerookte zalm

40 gram ijsbergsla, voorgesneden is wel zo makkelijk

2 eetlepels mayonaise

1 eetlepel curry

Bereiding

Kook de eieren in 8 minuten hard en laat afkoelen.

Snijd de eieren in kleine stukjes en snijd de zalm in snippers. Meng de eieren met de mayonaise en curry en roer hier vervolgens de zalmsnippers door.

Verdeel de ijsbergsla over de wraps en verdeel hierover het ei-zalm mengsel. Vouw de wrap strak dicht en zet eventueel de onderkant vast met een prikkertje.

2 gedachtes over “Wrap met Eisalade en Gerookte Zalm

Plaats een reactie